Dania. Spacer po Kopenhadze część 1

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 17:19

I kolejny post z serii "Spacer po...", dzień dobry! To będzie post, który podzielę na dwie części. Mam bardzo dużo pięknych zdjęć miasta i rzeczy, no i bardzo chciałabym je tu pokazać. Oczywiście, nikogo nie zanudzając, dlatego dzielę na dwa :)

Weekendowy wypad do Kopenhagi zaplanowaliśmy na moje urodziny. Byłam bardzo podekscytowana. Rano: pobudka, prysznic, śniadanko i pojechaliśmy na lotnisko.

Ahoj przygodo! :D







Pierwszego dnia zwiedziliśmy m.in. przepiękny kościół Fryderyka. Zrobiliśmy krótki spacer i pojechaliśmy do Ogrodów Tivoli!





Rowery .... wszędzie rowery. Pięknie!




Z drogi Olko Fasolko :)



Ogrody Tivoli. Tutaj spędziliśmy cały urodzinowy dzień... Kolejki, rollercoastery, zabawa i duuużo zdjęć! Czyli to co oboje lubimy najbardziej :)





Sklepiki....


Restauracje...





Samochodziki. Jedno z miejsc, w którym (mam wrażenie), że więcej radości mamy My dorośli, niż dzieci haha. Nie raz można zauważyć, Jak dorośli przejmują kierownicę i jadą prosto na siebie. Tu możemy na legalu w siebie powjeżdżać i nikt się na nikogo nie złości ihihihi 
Kupa śmiechu i radości! Ja uwielbiam.




To koniec części pierwszej. W najbliższych dniach pojawi się kolejna :) A tymczasem życzę miłego niedzielnego wieczoru...

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.