Dzień pierwszy

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 22:56

"Zacznij tam gdzie jesteś, użyj tego co masz, zrób co możesz."
Arthur Ashe

Jeden z lepszych cytatów motywacyjnych jakie znam. Przypomina mi o tym kim jestem, gdzie jestem, co posiadam i co mogę z tym zrobić. Do realizowania planu niezbędne będą: chęci oraz odwaga. Odwaga by ruszyć.

Dziś zaczynam swoją przygodę i jestem tym niesamowicie podekscytowana! Tak mocno, że wczoraj nie mogłam zasnąć... hihihi Cieszę się bardzo mocno, że mogę tworzyć coś o czym zawsze marzyłam i co będzie sprawiało mi przyjemność. Pomysł na taki blog urodził się w głowie już prawie dobry rok temu... Jestem mega szczęśliwa, bo dziś ma swój początek.

Część materiałów, będzie powoli "przenoszona", ze starego bloga, który wcześniej miałam. Wynika to z tego, że szanuję swoja pracę i poświęcony na nią czas. Mam także miłe wspomnienia ze współpracy ze zdolnymi ludźmi, których miałam okazję spotkać na swojej drodze... a tego się nie zapomina :)

Jest to mój pierwszy wpis... na rozgrzewkę. Zaczęłam go swoim ulubionym cytatem, który bardzo mocno mnie buduje i inspiruje, a poza tym nie wyobrażałam sobie innego wstępu do nowego bloga.
Oprócz cytatu, największe wsparcie mam w moim mężu. To on pomaga mi zrobić to czego mnie się nie udało zrobić przez... godzinę. Link nie działa? Nie wiem jak coś zrobić?!  ..Złota rączka siada do kompa, coś wpisze, poklika myszką, znowu wpisze... pyk, pyk... 5 minut i działa. (nie wiem jak on to robi). Ale to dzięki niemu wszytko hula tu jak trzeba. Ha! A nawet lepiej! :)

Nazywam się Aleksandra i zapraszam wszystkich serdecznie! :)

A to my!

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.